woensdag 18 januari 2012

Gezellige stofjes...






































Nee... we zijn niet naar de MARKT in GRONINGEN geweest... d
at is uiteraard ook heel gezellig ! Maar deze leuke KATOENEN STOFFEN zijn gewoon via internet besteld. Reuze handig... want diezelfde marktkoopman verkoopt tegenwoordig OOK op internet. Het voordeel van op deze manier winkelen is dat je het totale assortiment van STOFFEN op je gemak kunt bekijken en vervolgens uit kan kiezen. Oef... en dat is moeilijk want er is zoveel keus ! Op de markt heeft de marktkoopman niet altijd de hele boel bij zich, of vis je achter het net doordat degene die voor je staat het door jou zo fel begeerde STOFJE opkoopt.

Jullie begrijpen... er zijn al een heleboel geweldige plannen gesmeed om deze KATOENTJES te verwerken tot een mooi eindproduct. Het is altijd weer spannend of het allemaal zal slagen. Enfin... de resultaten volgen nog... Gelukkig komt mijn handige moeder mij bijstaan met haar NAAIMACHINE, ik hoop zodoende een berg te leren en vervolgens zelf een machine op te sparen. Ik heb ooit een oude NAAIMACHINE van iemand gekregen maar deze is helaas aan zijn eindje gekomen. Zo ik ga weer snel verder... niet met NAAIEN maar met SCHILDEREN. De OVERLOOP is momenteel aan de beurt voor een drastische metamorfose, zodoende zijn er dus STOFFEN aangeschaft. Maar voordat we aan de afwerking toe zijn moet eerst dit klusje worden geklaard !

LIEVE GROETEN, Suus en Marcel