vrijdag 17 februari 2012

Gedachten van HOOP...



Jeremia 29 : 11 Mijn plan met jullie staat vast, spreekt de Heer. IK heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk : IK zal je een hoopvolle toekomst geven.

Wat is dit een HOOPGEVENDE tekst... Want voor ELKE SITUATIE zijn deze woorden het JUISTE ANTWOORD. Vanmorgen mocht ik (Suus) op verjaardagsvisite hier in Scheemda, en o wat was dat leuk ! Ik heb samen met de jarige en andere genodigden mogen genieten van de GEZELLIGE SFEER in het al even LEUKE HUIS en de meest LEKKERE TAARTJES mogen oppeuzelen. Heerlijk... het was smullen geblazen. Ik kreeg zelfs een rondleiding door dit bijzondere huis. Ieder hoekje verraste mij met de meest grappige spulletjes. Ik heb veel OOOHHH... en AAAHHH... geroepen, dat zegt genoeg nietwaar...

Ook wordt er tijdens zo'n verjaardag heel wat af-gekeuveld, de vele woorden brachten mij bij onze Hemelse Vader. Want... Hij is het begin en het einde, Hij is het die leven geeft, en die leven neemt. Zo mochten wij vandaag blij zijn, omdat deze lieve vrouw er een NIEUW LEVENSJAAR bij heeft gekregen. En zo maken wij ons soms zorgen om DE TOEKOMST. Genoeg stof om een hele verjaardag mee te vullen. Eenmaal thuis gekomen kwamen mijn gedachten weer tot rust bij Hem, want... Hij wil ons een HOOPVOLLE TOEKOMST geven. In welke situatie je ook mag verkeren, Zijn RUST en  VREDE zijn EEUWIGDUREND en Zijn TROUW is ONWANKELBAAR.

Wij wensen jullie allemaal een FIJN WEEKEND ! Wij kruipen lekker rondom het snorrende fornuis, kan een WEEKEND heerlijker beginnen ?

Liefs, Suzanne en Marcel