woensdag 29 februari 2012

I am in the GARDEN...



Uhhh... dit is eigenlijk niet helemaal waar... ik was vandaag in de KAS, en dit GLAZEN KASJE staat weer in THE GARDEN ! Wat was het een heerlijke bezigheid om BOLLETJES te poten en zaadjes te zaaien in kweekbakjes. Lekker woelen met mijn handen in de AARDE en genieten van de VOGELTJES die al volop het voorjaar in hun kleine BOLLETJE hebben.

Een dappere LIJSTER vermaakte mij al jubelend met een prachtig concert op het dak van de schuur, en de KIPJES scharrelden gezellig om mij heen (zij bemesten de grond in de kas en spitten de aarde gratis voor ons om) Wat wil een mens nog meer ? Ik kwam tot het besef dat dit soort momenten in geen geld zijn uit te drukken.

Vandaag gingen zo'n beetje al Marcel zijn verjaardagcadeautjes door mijn handen. Hij heeft namelijk van zijn ouders, zus en collega's ontzettend leuke zakjes met ZAAD gekregen. Van onder andere ; tuinbonen, mini-komkommers, gele courgettes, Mexicaanse tulp-klaprozen enzovoort. Ook kreeg hij een stel prachtige BLADEN om heerlijk van te genieten, en WITTE DRUIFJES. Als dat niet leuk is ! Deze schattige BOLLETJES brachten Marcel zijn ouders mee vanuit het Westen. Al jaren stonden deze WITTE VOORJAARSBLOEIERS op ons verlanglijstje, en nu is deze wens in vervulling gegaan ! Momenteel staan ze nog in de KNOP, jullie begrijpen, wij kunnen haast niet wachten... En uhhh... toch leuk hé... dat manlief allemaal cadeautjes heeft gekregen die ik ook leuk vind ! Bij deze willen wij iedereen HARTELIJK BEDANKEN voor de mooie verrassingen !

LIEFS, Suus & Marcel