maandag 27 februari 2012

WITTE RANONKELS...



Terwijl het VERJAARDAGS-FEESTJE van Marcel achter ons ligt genieten wij inmiddels in alle rust van een bosje smetteloos WITTE RANONKELS. En laten onze gedachten gaan over dat wat komen gaat; een smetteloos wit en onbeschreven NIEUW LEVENSJAAR is ingegaan.

Wij zijn DANKBAAR dat GOD een nieuw levensjaar heeft gegeven en zien uit naar de mooie en nieuwe dingen die geduldig liggen te wachten op het juiste moment. Nee... deze vooruitzichten maken ons NIET onzeker... Want gelukkig weet onze HEMELSE VADER al precies hoe het zal gaan. PSALM 139 verteld ons heel mooi hoe goed HIJ ons eigenlijk kent, is dat niet bijzonder ?

PSALM 139 vers 1 t/m 6 Nieuwe BijbelvertalingHEER, U kent mij,
U doorgrondt mij,
U weet het als ik zit of sta,
U doorziet van verre mijn gedachten.
Ga ik op weg of rust ik uit,
U merkt het op,
met al mijn wegen bent U vertrouwd.
Geen woord ligt op mijn tong,
of U, HEER, kent het ten volle.
U omsluit mij, van achter en van voren,
U legt Uw hand op mij.
Wonderlijk zoals U mij kent,
het gaat mijn begrip te boven.


Wij wensen jullie allemaal een fijne NIEUWE WEEK toe ! En weet dat... HIJ JE ALTIJD ZIET EN JE ZO GOED KENT, NOG BETER ZELFS DAN DAT JIJ JEZELF DENK TE KENNEN !

LIEFS, Suus & Marcel