maandag 4 juni 2012

I AM GODS ORIGINAL CREATION


Mag IK mij even voorstellen...
IK ben een heel klein KUIKENTJE en IK ben nog maar 4 uur oud. Nu ben IK helemaal OPGEDROOGD, en ga IK zelfs al een beetje aan de wandel. Wat is dit een GROTE WERELD ! Het is  allemaal best een beetje eng. Gelukkig is mijn moeder-kloekje dichtbij, en IK mag altijd schuilen onder haar warme vleugels.

En wisten jullie al dat IK een hele GROTE en STERKE HEMELSE VADER heb ? Hij heeft bedacht dat IK in een prachtig mooi EI mocht groeien. Net zo lang... tot IK groot genoeg was om daar met mijn EITAND uit te breken. En dat was zwaar werk hoor... IK moest daarna helemaal bijkomen van al dat harde werken.

En nu is mij verteld dat IK helemaal UNIEK ben, er is er maar 1 zoals IK. I AM GODS ORIGINAL CREATION !
En dat is best bijzonder !
(o ja... dat witte puntje op mijn staart is zaagsel...)


EEN LIEVE GROET,
Suus en Marcel


Voor de liefhebbers een filmpje: