dinsdag 23 oktober 2012

GENIETEN VAN DE HERFST, IK ZIE HET GEBEUREN...




De BLAADJES vallen in wel duizend kleuren.
Vol verwondering sta ik te kijken, ik zie het gebeuren...

Zacht dwarrelen de gekleurde BLAADJES neer.
Op een hemels zacht en mossig bed, keer op keer...

Eenmaal op hun plaatst is het snel gebeurd.
De aftakeling slaat toe, bij een ieder op zijn beurt...

Het is het begin van het eind.
Gelukkig is daar nog een gouden zonnestraaltje, dat warm en lieflijk schijnt...

Het is een kleurrijk en wonderlijk proces.
En dit alles gebeurd keurig op ZIJN TIJD, zonder haast en zonder stress...

Voorzichtig begin ik de HERST te waarderen.
Het is best even wennen, die zomerse zoetheid die veranderd in natte atmosferen...

Het is het kunstwerk van mijn HEMELSE VADER die de naam HERFST mag dragen.
Ik geniet en zet mijn melancholie aan de kant, weg zijn al mijn vragen...

Want... plots zie ik de GROOTHEID van ZIJN NAAM in wel duizend kleuren.
Vol verwondering sta ik te kijken, en ik... ik zie het gebeuren...

LIEFS, SUUS EN MARCEL