maandag 10 december 2012

Keuken verandert in CRAFTROOM...



Voor het komende KERSTFEEST ben ik (Suzanne) momenteel in de KEUKEN aan het knutselen. En dat is best gezellig. Vergezeld door een cd met mooie KERSTLIEDEREN kom ik helemaal in de juiste sferen. Ik heb mijn hobbyschaar, karton en prachtige gekleurde linten opgezocht en probeer zo een  UNIEKE KERSTKAART te creëren.  

Wij vinden het leuk om een stukje "EIGEN" te versturen. Uiteraard zal het niet een ieder zijn goedkeuring qua smaak weg kunnen dragen, maar dat geeft niets. Het zegt in ieder geval iets over de afzender.  Het is niet voor niets een PERSOONLIJKE HANDGEMAAKTE WENS.

Zelf vinden wij het ook een FEESTJE als we een stukje HUISVLIJT door de brievenbus geschoven krijgen. Bij het zien van zo'n KAART lacht de identiteit van de afzender je toe. Je herkent iemand in zijn of haar creatie. Grappig is dat. Maar ook een PERSOONLIJKE TEKST kan soms heel bemoedigend zijn.  

Uiteraard zijn wij DANKBAAR aan een ieder die de moeite neemt om ons POST te sturen. Het is toch iedere dag weer een verrassing wat er in de brievenbus valt tijdens de DONKERE DAGEN VOOR KERST. Zo ik ga snel weer aan de knutsel want dit KERSTKLUSJE is nog niet geklaard...

EEN HARTELIJKE GROET , Suzanne en Marcel