vrijdag 7 december 2012

ROZE AVONDLICHT





Zo tegen het einde van de middag keek ik gisteren uit ons keukenraam en zag de AVONDZON wegduiken in het WONDERLIJKE WITTE LAND. Bij ons HEK doemde een zacht ROZE LICHT op, daaromheen werd de wereld geschilderd in een pasteltinten kleurenpalet. Ik wilde jullie ZOMAAR even mee laten kijken naar dit BIJZONDER PLAATJE (op de achtergrond zien jullie de schuur van de buurman)

Wat is het soms heerlijk om te kunnen GENIETEN van de KLEINE DINGEN. Want als je het GROTE WERELDNIEUWS tot je door laat dringen zou je hart niet meer loskomen van verdriet. Zoveel verhalen, zoveel leed en zoveel zorgen vliegen ons om de oren. Ik kijk omhoog en zie de ROZE HEMEL in een wonderlijk AVONDLICHT gehuld en kom tot het besef...

(2 Kronieken 16 vers 9a Nieuwe Bijbelvertaling)
De HEER laat immers voortdurend zijn ogen over de aarde rondgaan en biedt iedereen hulp die hem met heel zijn hart is toegedaan.

Niet dat ik het met mijn verstand altijd zo precies kan begrijpen of voelen, maar ik GELOOF het met heel mijn hart !

LIEFS, Suzanne