dinsdag 22 januari 2013

WARME CHOCO met SNEEUWVLOKKEN


Ik (Suzanne) wilde zo heel graag even de TUIN achter onze SCHUUR vastleggen en met jullie delen. Het is haast niet voor te stellen dat de MOESTUINBEDDEN onder het WITTE DEKENTJE van SNEEUW geduldig liggen te wachten op een NIEUW SEIZOEN.

Rondom ons KLEINE GRONINGSE HUISJE wordt er momenteel driftig SNEEUW GEVEEGD. En wat heeft een mens na dit SNEEUW VEGEN nodig ? Precies ja... WARME CHOCOLADEMELK. Maar waarom zou je die pauze met WARME CHOCOLADEMELK eigenlijk niet BUITEN kunnen nuttigen? Opgewarmd ben je toch wel na dat VEGEN.

Dus pendelde ik gisterenmiddag naar de TUIN achter de schuur vergezeld met mijn trouwe camera(at) en een mok vol met lekkers. Daar waar dit witte wonderlijke SNEEUWDEKEN nog niet was aangeroerd. En daar mag ze wat ons betreft in alle rust fijn blijven liggen. Ik kan persoonlijk enorm GENIETEN van onaangeroerde NATUUR, daar waar de MENSENHAND nog geen aanpassingen heeft aangebracht !

Terwijl ik foto's maakte dwarrelden DE SNEEUWVLOKJES in de mok met WARME CHOCO. En wisten jullie dat deze combinatie echt KOSTELIJK is ? IJSKOUDE SNEEUWVLOKKEN die landen op een TOEFJE ROOM met daaronder kokend hete CHOCOLADEMELK. DIT IS HEERLIJK ! Hi Hi... soms hoeft EXCLUSIEF GENIETEN niet DUUR te zijn, wat een ONTDEKKING ! Ik zou zeggen, probeer het eens uit nu het nog kan...

LIEFS, Suus en Marcel