woensdag 29 mei 2013

De SCHOONHEID van TUINBONEN...



Weten jullie het nog toen de kleine TUINBOONTJES gezaaid werden en de STEKJES kort daarop uitgepoot werden? Wat waren ze teer en kwetsbaar. En zie nu... deze BLOEIENDE SCHOONHEDEN fleuren de moestuin achter ons KLEINE GRONINGSE HUISJE schitterend op. Wat een WONDER, Hem komt toe alle eer!

Zie ze eens soepeltjes wiegen op de wind, en van tijd tot tijd komt er zelfs een overweldigende GEUR vrij. Heerlijk ZWOEL en met niets te vergelijken. 

Nu maar hopen dat de LUIZEN wegblijven! En dat de BLOEMENPRACHT zich zal omvormen tot GROTE PEULEN met daarin overheerlijke BOONTJES :-) Om de LUIZEN voor te zijn, ja... want die zijn ook VERZOT op TUINBONEN, halen we de KOPPEN uit de planten. Uit VOORZORG wel te verstaan. Inmiddels zijn er genoeg BLOEMEN gevormd en heeft de ervaring geleerd dat het helaas niet anders kan.

Voor nu is het genieten geblazen, van de SMETTELOOS WITTE BLOEMENZEE en de KOSTELIJKE GEUR :-) Genieten jullie mee van dit WONDER?

LIEVE GROETEN, Suzanne & Marcel 

Psalm 9 vers 2 & 3
Ik zal de Heere loven met heel mijn hart,
ik zal al Uw wonderen vertellen.
In U zal ik mij verblijden en van vreugde opspringen,
ik zal voor Uw naam psalm zingen,
o Allerhoogste!