dinsdag 9 juli 2013

ZOMER...



ZOMERGLANS en glorie rijk,
je brengt ons in het licht met heldere kijk.
ZOMERZOETHEID en warmte zacht,
met het gezang van de lijster tot diep in de nacht.

***

ZOMERZON met gouden stralen,
je verlicht de donkere dalen.
ZOMERVREUGDE en blijdschap alom,
geen woorden meer te vinden want ik verstom.

***

ZOMERGOEDHEID laat mij toch warm genieten,
je rijkdom is groter dan wereldse kredieten.
ZOMERLACH en blijde ogen,
ik houd je vast met al mijn vermogen.

***

ZOMERWONDER want de grote Koning heeft je bedacht,
Hij heeft je geschapen in al Zijn pracht.
ZOMERZEGEN van de allerhoogste Heer,
Hem komt toe alle lof en eer.

***

ZOMERLICHT en genadevol,
ik kom bij Hem tot rust van al het rennen en gehol.
ZOMERRIJKDOM die Jezus verkondigen wil,
Zijn oneindige liefde maakt mij diep vanbinnen pas echt stil.

***

ZOMERZANG en hemelkoor,
ik wil voor Hem jubelen de hele zomer door.
ZOMERKLANKEN ze aanbidden het Lam,
Hij die is, komen zal en kwam. 

***    

LIEVE GROETEN, Suzanne
zomer 2013