vrijdag 2 augustus 2013

KOMKOMMERTIJD???


DE TIJD waarin niets te beleven valt? O lieve mensen... het is juist de meest mooie en drukke tijd die maar voor te stellen is. DE TIJD waarin alles overdadig groeit en bloeit. DE TIJD waar we zo verlangend naar hebben uitgezien in de koude wintermaanden.

En zien jullie die twee dappere KOMKOMMERS in ons kasje hangen? De GELE BLOEMPJES beloven nog meer van deze heerlijkheden!  Heerlijk toch die KOMKOMMERTIJD :-)

Zodoende is het rondom ons KLEINE GRONINGSE HUISJE best even druk, staat alles in bloei, moet er veel geoogst worden en gaf tot overmaat van ramp de riolering ook nog problemen. Gelukkig is dit probleem verholpen door met vereende krachten de boel te vernieuwen :-) BEDANKT lieve pa voor alle hulp en wijze inzichten rondom dit probleem!

Nog een week en dan breekt er hier in ons KLEINE GRONINGSE HUISJE vakantie aan. Vandaar dat wij hebben besloten om voor even een kleine BLOGPAUZE in te lassen. De komende week gebruiken we om de dingen op orde te brengen en ons werk af te maken. Daarna hopen we volledig in de RUST te komen. Wat een heerlijk vooruitzicht!

In deze periode van RUST willen we samen met jullie een bijzonder stukje uit de BIJBEL overdenken. Wij hopen deze woorden de komende weken dicht aan ons hart te bewaren. Maar ze ook te overpeinzen en uit te bidden. Ons verlangen is dat deze woorden en bede jullie ook tot ZEGEN mogen zijn.

PSALM 51 VERS 12 T/M 14
12 Schep, o God, een zuiver hart in mij,
vernieuw mijn geest, maak mij standvastig,
13 verban mij niet uit uw nabijheid,
neem uw heilige geest niet van mij weg.
14 Red mij, geef mij de vreugde van vroeger,
de kracht van een sterke geest.

Na onze BLOGPAUZE hopen wij weer verfrist en met vol enthousiasme bij jullie terug komen :-)

VEEL LIEFS, Suzanne & Marcel