dinsdag 26 november 2013

Aanbidding...



Tekst en muziek Andre van Zyl

Uw heerlijkheid daalt neer
in het midden van een grauw bestaan
Uw genade nodigt uit
Om vrijmoedig hier voor U te staan

Ik wil dieper dan ooit
Dieper dan ooit
In Uw tegenwoordigheid
Ik wil dichter dan ooit
Dichter dan ooit
Dichter aan Uw hart

Chorus
God van Glorie
God van Glorie
Ik hou van Uw aanwezigheid
God van Glorie
God van Glorie
Ik leef in Uw aanwezigheid
Ik leef in Uw aanwezigheid

Uw liefde daagt mij uit
Om te leven met U, heilig God
Het offer van Uw Zoon
Geeft mij toegang tot Uw heiligdom

Ik wil dieper dan ooit...

Chorus
God van Glorie
God van Glorie
Ik leef in Uw aanwezigheid
God van Glorie
God van Glorie
Ik leef in Uw aanwezigheid
Ik leef in Uw aanwezigheid

Bridge
Mijn hart is nu Uw woning
Ik leef met U mijn koning
Het kleed is gescheurd!
Het kleed is gescheurd!
Niks kan mij van U scheiden
Ik leef nu door Uw lijden
Het kleed is gescheurd!
Het kleed is gescheurd!