woensdag 8 januari 2014

CADEAUTJES...

































In ons KLEINE GRONINGSE HUISGEZINNETJE doen wij eigenlijk niet veel aan CADEAUTJES onderling. Dat wil zeggen... Als we jarig zijn geven we elkaar vaak genoeg weinig, uiteraard wel warme wensen en een dikke knuffel :-) Zo doen we er wat dat aangaande ook niet aan met SINTERKLAAS of met KERST. 

Waarom? Omdat we er simpelweg niet zo om geven, en dit is echt waar...
We willen proberen om niet altijd bezig te zijn met kopen en met krijgen. Uiteraard als er iets nodig is of kapot is wordt het wel aangeschaft. Maar we hebben wel ontdekt hoe minder je met kopen bezig bent hoe minder je er naar gaat verlangen.

Voor ons zijn DE KLEINE DINGEN van dag eigenlijk al CADEAUTJES. De zon die opkomt, een glimlach, een kakelvers ei gelegd door onze kipjes :-) We krijgen iedere dag zoveel moois, maar je moet er voor openstaan en het willen zien.

Toch kreeg ik (Suzanne) vorige week wel geheel onverwachts een echt CADEAUTJE! En nee... ik ben niet jarig geweest en we vierden geen SINTERKLAAS of KERST.

Mijn lieve man schonk mij een pracht KOOKBOEK van KARIN LUITEN. Deel TWEE wel te verstaan van haar geweldige serie:
KOKEN MET KARIN ZONDER PAKJES & ZAKJES, 2.
Is het niet lief! Karin heeft het BOEK hoogst persoonlijk gesigneerd. 

Dus mag ik naar HARTE LUST koken voor mijn lief, en ben ik natuurlijk heel DANKBAAR voor dit leuke onverwachte CADEAU. Zelfs mijn lieve man krijgt er zodoende aangename CADEAUTJES voor terug :-) Want reken maar dat het smullen geblazen is met haar recepten, en alles is zo heerlijk PAKJES & ZAKJES-VRIJ :-)

LIEVE GROETEN, Suzanne