donderdag 3 juli 2014

Getroffen door ZIJN LIEFDE...


Vanmorgen las ik (Suzanne) in de Bijbel een TREFFEND STUKJE... Het hoofdstuk wat ik las vertelde veel. Het staat vol met Gods woorden gesproken tegen zijn geliefde volk. Wonderlijk... want nu mogen deze woorden ook ons TREFFEN. Wat een VREUGDE!

Doordat JEZUS Zijn leven wilde geven voor ons, veranderde onze positie ten opzichte van God. Door JEZUS is het mogelijk geworden om dicht aan Gods HART te kunnen naderen. 

JEZUS is de NAAM BOVEN ALLE NAAM staat er in de Bijbel. Door Hem is het mogelijk geworden dat de tekst hieronder ook ons vandaag mag TREFFEN!

Ik heb je altijd lief gehad,
mijn liefde zal je altijd vergezellen.
JEREMIA 31:3b

Misschien voel jij je wel niet geliefd...
Heel misschien ben je zelfs wel eenzaam diep vanbinnen...
Komen er stormen voorbij razen...

Of ervaar je geen rust en vrede in je ziel...
Is het zelfs moeilijk geworden om echt blij te zijn...

Spreek de naam van JEZUS daar maar over uit. Zet de NAAM BOVEN ALLE NAAM daar maar BOVEN! Je zult ervaren dat er kracht zit in de NAAM VAN JEZUS! En weet...


IK heb je altijd lief gehad,
mijn liefde zal je altijd vergezellen.
JEREMIA 31:3b


LIEFDEVOLLE GROETEN, Suzanne & Marcel 

PS. Zien jullie de mooie vruchten op de plaatjes? Het zijn TAYBERRIES, een heerlijke combinatie tussen braam en framboos. Eindelijk, na jaren, draagt onze TAYBERRY vrucht... :-)