maandag 9 februari 2015

HIJ maakt alles NIEUW...


De vogeltjes fluiten al behoorlijk enthousiast, ze verheugen zich op het NIEUWE SEIZOEN  dat komen gaat. Er worden nestjes gebouwd voor het NIEUWE LEVEN dat in aantocht is. Zelfs de SIERAPPEL bottelt uit met kleine lieflijke knopjes. Een machtig mooi teken dat NIEUW LEVEN onderweg is!  

Een ZUID-AFRIKAANS lied van ANDRE VAN ZYL bezingt het zo ontroerend mooi. Niet alleen in de NATUUR wordt alles VERNIEUWD, ook ons leven kan VERNIEUWD worden. We mogen troost en herstel vinden bij de levende God in de naam van JEZUS! 






Uw genade
schijnt in gebrokenheid
En vult mij
met Uw heerlijkheid

En Uw liefde
breekt door muren heen
Mijn zonde verbleekt Heer
in Uw tegenwoordigheid

U maakt alles nieuw
U maakt alles nieuw
Reinigt mijn hart
vertroost mijn smart
maakt mij witter dan de sneeuw

U bent de God die redt
mij vrijmaakt van de dood
En ik zal juichen
in samenkoor in gerechtigheid

Uw levend water
laat mij drinken o Heer
Vervul mij
met uw heiligheid

U maakt alles nieuw
U maakt alles nieuw
U reinigt mijn hart
vertroost mijn smart
U maakt mij witter dan de sneeuw

U maakt alles nieuw
U maakt alles nieuw
Heilige Geest
herstel en geneest
U maakt alles nieuw

Het geknakte riet
zal U niet afbreken niet
een gebroken geest
veracht U niet
mijn gewonde ziel
leg ik in Uw hand
en ik hoor Uw stem
Oooh Heer

Ik maak alles nieuw
Ik maak alles nieuw
Ik reinig jouw hart
vertroost elke smart
maak jouw witter als de sneeuw

Ik maak alles nieuw
Ik maak alles nieuw
Mijn Heilige Geest
herstelt en geneest
Ik maak alles nieuw

...ALLES NIEUW...