zaterdag 25 april 2015

JONG LEVEN


Jullie herkennen het vast wel... Het "JONG LEVEN" dat zich plots overal om ons heen laat zien. Dartelende lammetjes, springende hazen en zoveel meer vertellen ons dat het LENTE is...

Maar hebben jullie ooit een heus UILSKUIKEN gezien? Wij hebben werkelijk waar nog nooit zo'n beestje gezien, waren er uiteraard ook totaal niet naar op zoek. 

Toch zal het je maar overkomen dat je zo'n pluizig KUIKEN mag ontmoeten op een gemeentelijk bankje in een plantsoen :-) 

AANGENAAM JE TE ONTMOETEN...

IK BEN EEN UILSKUIKEN :-)
EN LATER ALS IK GROOT BEN WORD IK EEN HELE DIKKE BOSUIL.
NIET DAT JE MIJ VEEL ZAL ZIEN HOOR...
WANT IK VERSTOP MIJ ALTIJD HEEL GOED!
VOLGENS DE ORGANISATIES DIE MIJ IN DE GATEN HOUDEN IS DE TREFKANS MIJ TE VINDEN ZELDZAAM.
TOCH LEUK DAT WE ELKAAR EEN KEER IN DE OGEN HEBBEN GEKEKEN :-)
NOU JA...
IN DE SPLEETJES DAN,
WANT IK SLAAP EIGENLIJK OVERDAG :-)
SOWIESO SLAAP IK VEEL OMDAT IK NOG HEEL KLEIN BEN.
MAAR LATER ALS IK GROOT BEN...

LIEFS vanuit ons KLEINE GRONINGSE HUISJE...