maandag 17 augustus 2015

Daar waar DANK en EMOTIE samenkomen


Er is veel gebeurd bij ons; ook momenteel is er nog altijd veel gaande. Het is een smeltkroes van DANKBAARHEID voor het leven dat mijn geliefde man mocht behouden na een zeer onzekere en lange tijd van ziek zijn, maar ook van EMOTIE omdat we er nog altijd niet doorheen zijn. Na lang peinzen besloot ik (Suzanne) er dan toch maar een persoonlijk bericht aan te wagen.

BOVENAL...
Wil ik graag DANKBAARHEID uitroepen naar onze liefdevolle Hemelse Vader! We voelden ons op veel moeilijke momenten gedragen en gesteund. Maar ook behouden, wanneer zekerheden gingen wankelen mocht Hij werkelijk onze STERKE ROTS zijn, onwankelbaar en trouw! 

Het besluit om er eens over te schrijven kwam nadat we vanuit verschillende hoeken veel medeleven mochten ontvangen. Dus ook een woord van DANK aan jullie geliefde lezers! Maar ook DANK aan onze familie die ons op verschillende wijzen wilde steunen. Zelfs door ons rust te gunnen, die zo hard nodig was en nog altijd is. Door liefdevolle cadeautjes van buren (en oud-buren), vele kaarten van collega's en hartelijke mensen uit de kerk, maar ook berichtjes via dit kanaal. DANK-JULLIE-WEL!

Voor dit moment staat er allereerst RUST op het programma, maar ook TIJD die zo hard nodig is om te genezen van wonden en te werken aan vervolgbehandelingen. Dit jaar kunnen we terugzien op drie operaties, het is een heftige tijd. We beseffen ons dat wij pas aan het begin staan van een nieuwe weg die we zijn ingeslagen. Als al deze zaken bij elkaar op orde mogen komen (dat is onze bede!) zal het geheel ook verwerkt moeten worden.

Op de foto's zien jullie enkele bijzondere liefdevolle geschenken die we mochten ontvangen om ons op te beuren :-) Zo zien jullie de prachtige handgemaakte SCHUURDEUR die mijn vader maakte. Wat een kunstwerk! En het schitterende kleurige SCHORT dat mijn moeder maakte, nu zou ik nog vergeten dat ik het stofje van het SCHORT heb gekregen van mijn lieve vriendin Geertrude!

Ook staat kip Zwartje op de foto, gewoon omdat het zo'n lief beestje is. Soms kun je in droevige tijden ook heel blij worden van dieren, ze zijn zo heerlijk eerlijk en boven alles "puur" :-)

WIJ WENSEN JULLIE EEN RIJK GEZEGENDE NIEUWE WEEK TOE!

LIEFS vanuit ons KLEINE GRONINGSE HUISJE...