donderdag 6 augustus 2015

Dag NA de OPERATIE


Terwijl mijn geliefde man nog in het ZIEKENHUIS ligt schrijf ik jullie ondertussen. De OPERATIE is achter de rug, de zorgen zijn dat nog niet geheel. Maar wat een wonder...  we voelen ons gedragen door Zijn liefde! 

In ons kleine huisje lijkt alles wat stil momenteel, op het land ook. Terwijl de uien daar wiegend drogen op de wind eindig ik met een stukje uit een prachtig BOEKJE dat wij zo liefdevol mochten ontvangen. Wat een geweldig geschenk, op het juiste moment. Ja... want voor alles is EEN TIJD zegt "PREDIKER".


Voor alles wat gebeurt is er een uur,

een tijd voor alles wat er is onder de hemel.
PREDIKER 3 VERS 1

*TIJD*
Ik wist wanneer HIJ kwam.
De tijd stond stil.
Dat gebeurt altijd als we op de diepe plaats zijn - HIJ wil geen afleiding!
De tijd wachtte tot we elkaar zouden spreken,
hij vind het niet erg om te wachten.
hij weet dat zijn dagen geteld zijn.
En als zijn tijd is gekomen,
zal hij in eeuwigheid veranderen.
Tot dat moment aanbreekt,
houdt tijd ervan om te zien hoe HIJ zijn werk doet in de harten van mensen.
Dat is waarom er tijd is!
Tijd vindt het heerlijk om rond te hangen - daardoor voelt hij zich nuttig.
Hij weet dat alleen de kracht van God een leven kan veranderen,
maar hij weet ook dat hij kan helpen - omdat dat tijd kost!

*BEDE*

Heer, ik weet dat de tijd een geweldige geneesheer is,
natuurlijk...
U bent het die geneest - de tijd helpt alleen maar.
Help me om geduldig te zijn en U Uw werk te laten doen - op Uw juiste Tijdstip!
Amen 

*DE TUIN VAN GENADE *
- SCHATTEN UIT HET GOUDEN BOEK -
VAN: JILL BRISCOE