zondag 29 mei 2016

Lieflijke BEMOEDIGINGEN op ZONDAG (2)


In de "grote-mensenwereld" gaat het er soms hard aan toe... We mogen er vooral niet oud uitzien en in leeftijd moeten we uiteraard heel lang meegaan :-)

Een barst, een litteken, een kneuzing, ziekte, of neem nu een gerimpelde huid; het mag niet in de "grote-mensenwereld"! We moeten immers gewoon doorgaan en jong blijven. Ook de reclamewereld verteld ons dit maar al te graag...

En weet je wat zo heerlijk is aan God? Je mag zijn wie je bent, jong of een beetje er tussenin. Zo fris als een groen blaadje of verouderd als een VERDORDE BLOEM.

JE MAG ER ZIJN!

In goede en blijde tijden;
HIJ IS ERBIJ! 
In droevige en eenzame tijden;
HIJ ZAL JE DRAGEN! 

Zijn liefde en zorg worden er niet minder om, in wat voor toestand je ook verkeerd. Pfff... dat is een opluchting :-)

JESAJA 46 VERS 4
Tot uw ouderdom toe zal Ik dezelfde zijn,
ja, tot uw grijsheid toe zal Ik u dragen;
Ik heb het gedaan en Ik zal u opnemen,
Ik zal dragen en redden.

LIEFS vanuit ons KLEINE GRONINGSE HUISJE...