vrijdag 20 mei 2016

TERUG van weggeweest

Met een dankbaar hart kunnen we jullie melden; "WE ZIJN TERUG!". En wat valt hierover allemaal te schrijven? Niet veel zinnigs qua woorden geliefde mensen, we proberen het gewone leven weer aan te gaan en op te pakken :-) Aan de liefdevolle hand van onze HERDER wandelen we samen op, waar Hij ons brengt is het goed...

PSALM 23 VERS 1 t/m 4
(herzienestatenvertaling.nl)

De Heere is mijn Herder,
mij ontbreekt niets.
Hij doet mij neerliggen in grazige weiden,
Hij leidt mij zachtjes naar stille wateren.
Hij verkwikt mijn ziel,
Hij leidt mij in het spoor van de gerechtigheid,
omwille van Zijn Naam.
Al ging ik ook door een dal vol schaduw van de dood,
ik zou geen kwaad vrezen,
want U bent bij mij;
Uw stok en uw staf ,
die vertroosten mij.

We willen proberen om van de laatste weken (april en mei) een reeks TERUGBLIKKEN te plaatsen. Eerst werden er heel weinig foto's gemaakt, dat stukje tijd is gebruikt om te herstellen en op kracht te komen. Maar langzaam aan bemerkten we dat er weer meer passie ging groeien om de mooie momenten vast te leggen.

De maand mei is er helemaal 1 om vast te willen houden! Wat is ze groots aan schoonheid en wat valt er veel te verwonderen. Dat wat gisteren nog kaal was staat nu overdadig te bloeien. En dat wat vandaag in bloei staat, is morgen weer verdwenen.

Neem nu onze Japanse kersenboom, we hebben haar bloei helemaal gemist. Dat is iets wat ons nog nooit is overkomen... En nee, daar zijn dus geen plaatjes van :-( Het zegt misschien meer iets over "het seizoen" waarin wij verkeerden. Maar die tijd is voorbij :-)

Als jullie het fijn vinden gaan we nu op weg naar wat genoeglijke "TERUGBLIKKEN" :-)

LIEFS vanuit ons KLEINE GRONINGSE HUISJE...