woensdag 25 mei 2016

TERUGBLIK 6: Het GOUDEN-REGEN-WONDER


De GOUDEN REGEN liet ons niet in de steek dit jaar! Al was het wel een snel goud regentje dit jaar :-) Voor we het wisten was de overweldigende bloemenpracht weer verdwenen... 

Ik zie mijzelf nog turen naar de kleine knopjes die in de al maar zwaarder wordende trossen mooi naar beneden gingen hangen, diep onder de indruk was ik van dit GOUDEN WONDER.

Ik pakte de camera en ontdekte dat ik weer zin kreeg om dit soort "WONDERTJES" vast te leggen :-) Een tijd lang had ik daar namelijk de kracht niet voor. 

Op dit moment mag dit GOUDEN REGEN-VERHAAL een getuigenis zijn om de moed nooit op te geven! Lieve mensen... ook al moet je soms lang en geduldig wachten; na REGEN komt GOUDEN ZONNESCHIJN :-) Bij God is niets onmogelijk...  

LIEFS vanuit ons KLEINE GRONINGSE HUISJE...